بانكداری الكترونیك، روش بهینه خدمت رسانی بانكی در پیش گیری از همه گیری بیماری ها

بانكداری الكترونیك، روش بهینه خدمت رسانی بانكی در پیش گیری از همه گیری بیماری ها سیب پال: مدیر روابط عمومی بانك پارسیان از مشتریان و بازگشت كنندگان به بانك ها خواست تا حد امكان امور بانكی خودرا غیر حضوری انجام دهند و از بازگشت حضوری به شعب اجتناب كنند.



مریم وحیدنیا با اشاره به ضرورت پیش گیری از خطرات ناشی از همه گیری ویروس كرونا، بر لزوم رعایت نكات بهداشت فردی و نظافت و ضدعفونی كردن بانك ها اصرار كرد و از مشتریان بانك ها خواست تا برای حفظ سلامتی خود از اپلیكیشن ها و سامانه های بانكداری الكترونیك كه از امنیت بالایی برخوردار می باشند، برای انجام امور بانكی خود استفاده و تا حد امكان از بازگشت حضوری به شعب اجتناب كنند.
مدیر روابط عمومی بانك پارسیان اشاره كرد: خوشبختانه در برهه كنونی سرعت رشد و توسعه فناوری اطلاعات در بانك ها به ویژه بانك پارسیان بسیار بالاست و قابلیت و ظرفیت های قابل توجهی در حوزه بانكداری الكترونیك و دیجیتال داشته كه افراد را از بازگشت حضوری به شعب بی نیاز می سازد.
مریم وحیدنیا به تحول بانك پارسیان در حوزه بانكداری الكترونیك و بانكداری دیجیتال اشاره و اشاره كرد: خدمات و محصولات نوین این بانك توانسته به نحو بسیار مطلوبی در بین مشتریان رخنه كند، بطوریكه مشتریان این بانك امروز با این خدمات نه تنها حساب های بانكی بلكه وجوه خودرا نیز مدیریت می كنند.
وی با تاكید بر لزوم پیشگیری و مراقبت از بیماری كرونا در جامعه، اضافه كرد: شبكه بانكی و مشتریان گرانقدر آنها در متوقف كردن زنجیره این بیماری می توانند كمك شایان توجهی به كشور نمایند. 2121


منبع:

1398/12/09
14:49:31
5.0 / 5
4120
تگهای خبر: اپلیكیشن , بانك , بانكداری , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است