گسترش خدمات خودرو در محل سایپا با هدف تشویق ماندن در خانه
به گزارش سیب پال شرکت امداد خودرو سایپا که وظیفه امداد رسانی را بر عهده دارد با سرمایه گذاری و گسترش ناوگان خودرویی به دنبال تشویق مالکان خودرو برای در خانه ماندن است.
به گزارش سیب پال به نقل از مهر به نقل از سایپا، از آخرین ماه سال ۱۳۹۸ و با شیوع گسترده ویروس کرونا، گروه خودروسازی سایپا همواره یکی از همراهان ستاد ملی کرونا در مقابله و کنترل شیوع این بیماری در کشور بوده است.
در این میان شرکت امدادخودرو سایپا بعنوان بازوی اصلی خدمات بعد از فروش گروه سایپا در یاری رسانی به ستاد ملی کرونا با عرضه طرح های متنوع برای تشویق مردم برای در خانه ماندن کوشیده است.
طرح خدمات خودرو در محل گروه خودروسازی سایپا همچون طرح هایی بود که توانست در برهه های زمانی مشخص و بخصوص در پیک های کرونا تا حد امکان به بهبود وضعیت کمک نماید. امداد خودرو سایپا هم در مراحل مختلف این طرح را تمدید و گستره خدمات عرضه شده در این طرح را همگام با پیک های کرونا بیشتر کرده است.
این روزها و در حالیکه چهارمین پیک کرونا سراسر کشور را درگیر کرده است، شرکت امداد خودرو سایپا هم با افزایش تعداد ناوگان خودرویی و موتوری این شرکت می کوشد تا مالکان خودرو را از حضور در تعمیرگاه ها و … منصرف کند و در عوض خدمات مورد نیاز مالکان را در محل مشتری ارائه نماید.
در شرایط عادی، خدماتی که در چارچوب طرح های این چنینی عرضه می شد شامل خدمات سبک بوده است اما با عنایت به شرایط اضطراری پیش آمده، شرکت امداد خودرو سایپا کوشیده است تا طیف گسترده ای از خدمات سبک و سنگین تا نصب آپشن را در محل مشتریان انجام دهد تا به این وسیله یاری گر کادر درمانی کشور و ستاد ملی مقابله با کرونا باشد.
خدمات تعمیراتی، سرویس ادواری، سرویسهای اولیه، بازدیدهای فنی، نصب آپشن، تعویض روغن، تعویض فیلتر و خدماتی نظیر تعویض تسمه تایم و… که در چارچوب خدمات امدادی خودرو نمی گنجد همچون خدماتی است که امداد خودرو سایپا در این طرح به مشتریان عرضه می کند.
امداد خودرو سایپا همینطور کوشیده است با گنجاندن مشوق های مختلف، مالکان خودرو را به استفاده از خدمات خودرو در محل ترغیب کند.
اجرت و ایاب ذهاب مجانی یکی از مهم ترین مشوق های امداد خودرو سایپا در طرح خدمات خودرو در محل است، در این طرح فقط هزینه قطعات مصرفی از مشتریان دریافت می شود و هزینه ای بعنوان اجرت تعویض قطعات و ایاب و ذهاب از مالکان خودرو دریافت نخواهد شد و تمام خدمات و قطعات نصب شده مطابق با قوانین شرکت سایپا یدک زیر پوشش و تضمین شده است.
افزایش شماره های تماس و کاهش زمان انتظار هم گام دیگر امداد خودرو سایپا در همراهی با ستاد ملی مقابله با کرونا بوده است. تا پیش از این فقط شماره تماس ۸۴۴۴۴-۰۲۱ امکان دریافت تماس و ثبت درخواست خدمات خودرو در محل را داشت و هم اکنون شماره تماس ۰۹۶۵۵۰ هم افزوده شده است تا با ۱۵۰ خط ورودی، زمان انتظار برای تماس گیرندگان به حداقل برسد به صورتی که امکان پشت خط ماندن برای متقاضیان در حد صفر است.
علاوه بر اختصاص دو شماره ویژه؛ به منظور تسهیل درخواست خدمات خودرو در محل، امکان ثبت اینترنتی درخواست به نشانی اینترنتی www.emdadsaipa.ir هم فراهم گشته است.
همه این موارد و گستره خدماتی که مالکان خودرو های سایپا می توانند در این طرح امدادی دریافت نمایند، می تواند مالکان را از رفتن به تعمیرگاه ها و … بی نیاز کند.
در این طرح البته برای مالکان سایر خودرو ها هم چاره اندیشی شده است که مالکان این خودرو ها می توانند در تماس با شماره تلفن های امداد خودرو سایپا از چگونگی دریافت خدمات امدادی اطلاع پیدا کنند.
هموطنان می توانند برای درخواست خدمات خودرو در محل، خدمات امدادی و مشاوره فنی با شماره سراسری ۰۹۶۵۵۰ و یا ۸۴۴۴۴ – ۰۲۱ تماس گرفته و از خدمات بعد از فروش گروه خودروسازی سایپا بهره مند شوند.
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب