معاون منابع انسانی بانك صادرات ایران:
توسعه بازار در دستور کار سرمد باشد
به گزارش سیب پال ربیع زاده اظهار داشت: بیمه سرمد، ضمن افزایش سهم از بازار خود، باید اتکا به مشتریان بزرگ را کم کند و در این راه، راهبرد این شرکت توسعه بازار است.
به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، دومین روز همایش سراسری مدیران و روسای این شرکت با حضور تعدادی از مدیران رفاهی بانک صادرات ایران در سرتاسر کشور برگزار گردید.
محمد ربیع زاده، معاون منابع انسانی بانک صادرات ایران که به صورت ویدئوکنفرانس در این همایش شرکت کرده بود ضمن اشاره به وضعیت بیمه سرمد در صنعت بیمه کشور اظهار داشت: سرمد، سال قبل در بعضی حوزه ها با چالش هایی مواجه گردید که توانست با اجماع و اتفاق نظر در هیئت مدیره و بدنه شرکت، از این چالش ها عبور کند که انتظار بانک صادرات ایران هم از شرکت مستحکمی مانند سرمد همین بود.
وی اضافه کرد: سرمد بعنوان یکی از شرکتهای بیمه کشور، استقامت سازمانی خوبی دارد و باید ضمن افزایش سهم از بازار خود در صنعت بیمه، در اقتصاد داخلی و همینطور در سطح بین المللی بدرخشد.
معاون منابع انسانی بانک صادرات ایران با اشاره به اینکه صنعت بیمه هم مانند صنعت بانکداری با ریسک های گوناگونی مواجه می باشد، اظهار داشت: قطعا، مدیران ارشد سرمد با حساسیتی که نسبت به این مورد دارد، می تواند به بهترین نحو ریسک ها را مدیریت کنند که این مورد مورد انتظار بانک صادرات ایران هم هست.
ربیع زاده ضمن اشاره به حمایت بانک صادرات ایران از بیمه سرمد اظهار داشت: همه اقدامات بانک در جهت تداوم فعالیتهای بیمه سرمد است که کار خویش را با قوت ادامه دهد. بنگاه های اقتصادی در چرخه فعالیت خود تولد و کودکی تا جوانی و پیری را تجربه می کنند و تلاش ما این است که بیمه سرمد جوانی و شادابی خویش را حفظ کند و همیشگی باشد.
وی با اشاره به اینکه بیمه سرمد باید به صورت کامل مستقل باشد، اظهار داشت: بانک صادرات ایران این استقلال را به صورت کامل می پذیرد و ما دخالتی در امور سرمد نخواهیم داشت، اما از موضع سهامداری، و البته بعنوان یک مشتری و ذی نفع به این شرکت نگاه خواهیم کرد و نسبت به آن حساسیت داریم.
معاون منابع انسانی بانک صادارت از مدیران سرمد خواست، سهم ذهنی و عاطفی کارکنان را در موفقیت شرکت در نظر گرفته و از پرداخت تسهیلات و پاداش بخصوص توزیع عادلانه آن بین استان ها دریغ نکنند، تا کارکنان سرمد در رویارویی با مشتریان سعه صدر داشته باشند و با عشق و دلسوزی به وظایف خود عمل نمایند.
ربیع زاده، حفظ سهم بازار سرمد را در رقابت میان شرکتهای بیمه، یکی از چالش های مهم این شرکت دانست و اضافه کرد: این شرکت باید ضمن افزایش سهم از بازار خود، اتکا به مشتریان بزرگ را کم کند و در این راه، راهبرد سرمد باید توسعه بازار باشد.
وی همینطور بر تفویض اختیار به رده های مدیریتی میانی در سرمد، افزایش سقف تعهدات مالی، بازبینی در نرخ بیمه و عرضه محصولات جدید، رفع موانع در صدور بیمه نامه ها، تسریع در پرداخت نسخه های درمانی و کوشش برای جلب رضایت مشتریان تاکید نمود. در همکاری بین سرمد و بانک صادرات ایران اصل اعتماد حاکم باشد
یعقوب رشنوادی مدیرعامل بیمه سرمد هم در این جلسه ضمن اشاره به عرضه خدمات مطلوب به بانک صادرات ایران اظهار داشت: یکی از اصول مهم بیمه سرمد، جلب اعتماد مشتریان است و باید در همکاری میان سرمد و بانک صادرات ایران نیز، اصل اعتماد استوار باشد. در این راستا، مساله پرداخت خسارت ها یک مبحث اساسی است و باید سازوکاری فراهم گردد که بعد از اعلام خسارت، سرمد پرداخت خسارت را بموقع انجام دهد.
وی همینطور بر مستندسازی مسائل و مشکلات و اقدام برای رفع آنها، حفظ همدلی و میان کارکنان تصریح کرد و اضافه کرد: بیمه سرمد از این موقعیت برخوردار می باشد که از ظرفیت بانک صادرات ایران به نحو شایسته بهره ببرد و کارهای بزرگی رقم بزند، بنابراین باید همه روسای شعب تمرکز خویش را بر تعامل گسترده با بانک صادرات معطوف کنند.
در این نشست، مدیران رفاهی استانی بانک صادرات ایران، نقطه نظرها، راهکار ها و پیشنهادهای خویش را برای عرضه خدمات بهتر بیمه سرمد و همکاری و تعامل میان بانک و بیمه تشریح کردند.
منبع: سیب پال
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب