معاون وزیر نیرو:

طرح جامع فاضلاب اهواز از مهم ترین پروژه های وزارت نیرو است

طرح جامع فاضلاب اهواز از مهم ترین پروژه های وزارت نیرو است به گزارش سیب پال، خوزستان معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر نیرو اظهار داشت: پروژه طرح جامع فاضلاب اهواز یکی از مهم ترین پروژه های وزارت نیرو در کشور است که با عنایت به اهمیت این پروژه باید اثربخشی آن برای مردم شریف اهواز نمایان شود.



یزدان رضایی امروز ۲۷ اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از ایستگاه پمپاژ فاضلاب اهواز اظهارکرد: پروژه طرح جامع فاضلاب اهواز یکی از مهم ترین پروژه های وزارت نیرو در کشور است که با عنایت به اهمیت این پروژه باید اثربخشی آن برای مردم شریف اهواز نمایان شود.

وی اضافه کرد: ایستگاه پمپاژ فاضلاب ملی راه در فاز اول افتتاح طرح جامع فاضلاب اهواز است که یکی از بزرگترین و عمیق ترین ایستگاه های فاضلاب در کشور است و با آغاز به کار این ایستگاه بخشی از فاضلاب شرق اهواز به تصفیه خانه منتقل می شود.

تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز باید با سرعت اجرایی شود

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر نیرو بیان نمود: عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل فاضلاب اهواز جدی است و پیشرفت ۳۱ درصدی این طرح از آغاز دولت سیزدهم این را به خوبی نشان داده است. طرح فاضلاب اهواز از سال ۱۳۷۲ تا ۱۴۰۰ بیشتر از ۳۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با روی کار آمدن دولت سیزدهم این پیشرفت فیزیکی به ۶۱/۵ درصد رسیده است.

رضایی اظهار داشت: امروز با هدف بررسی و بازدید از پروژه فاضلاب اهواز، تصفیه خانه های آب و فاضلاب شهرستان های آبادان و خرمشهر به خوزستان سفر کردم.

وی هم چنین در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز اظهار نمود: این پروژه باید با سرعت اجرایی شود که پس از تکمیل طرح فاضلاب در شرق اهواز تصفیه خانه فاضلاب در غرب هم وارد مدار بهره برداری شود تا بتوانیم در شرق و غرب اهواز هدفمند برای تکمیل پروژه فاضلاب اهواز اقدام نماییم.

تامین مالی تکمیل طرح فاضلاب شرق اهواز در دستور کار است

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر نیرو اظهار نمود: تأمین منابع مالی برای تکمیل طرح جامع فاضلاب شرق اهواز در دستور کار است و مطابق برنامه زمان بندی شده باید تا آخر سال طرح جامع فاضلاب در شرق اهواز تکمیل شود.

رضایی ضمن اشاره به تاکید وزیر نیرو جهت استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران در پروژه های وزارت نیرو بیان نمود: بزرگترین آب شیرین کن خوزستان در آبادان با ظرفیت ۲۵ هزار متر مکعب در شبانه روز از راه سرمایه گذاری بخش خصوصی به زودی وارد مدار بهره برداری می شود تا کام مردم آبادان از آب آشامیدنی باکیفیت و پایدار شیرین شود.




1403/02/27
13:33:46
0.0 / 5
295
تگهای خبر: اقتصاد , سرمایه گذاری , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است