یک پیشبینی از رئیس اتحادیه طلا و جواهر

یک پیشبینی از رئیس اتحادیه طلا و جواهر به گزارش سیب پال، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اعلام این که ظرف یک ماه اخیر قیمتها در ثبات نسبی قرار دارد، اظهار داشت: بعید است که دیگر شاهد نوسان خاصی در بازار باشیم و میتوان اظهار داشت که بهترین فرصت برای مبادلات است.



به گزارش سیب پال، نادر بذرافشان در ارتباط با وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلا اظهار نمود: هفته ای که گذشت، بسیار آرام و البته کاهشی بود. از اواسط هفته این کاهش نسبی صورت گرفت.

ایسنا در خبری نوشت: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران افزود: البته با این روند کاهشی، متاسفانه بازار به سمت و سوی رکود و نبود تقاضا رفته و همان شرایط بحرانی که از آغاز سال در صنف ما ایجاد شده، ادامه پیدا کرده و تشدید شده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون، شرایط قیمتها خیلی خوب است و با توجه به این که یک ماهی است که قیمتها در ثبات نسبی قرار دارد، بنابراین بعید است که دیگر شاهد نوسان خاصی در بازار باشیم و میتوان اظهار داشت که بهترین فرصت برای مبادلات است.

این مقام صنفی خاطرنشان کرد: شرایط صنعت ما به لحاظ اقتصادی، چندان مناسب نمی باشد و باوجود گذشت سه ماه از سال، هنوز رونق و آرامش به این صنف بازنگشته است؛ این شرایط اگر تداوم پیدا کند، تبعات خوبی نخواهد داشت و می تواند صدمه جبران ناپذیری برای صنعت طلا و جواهر کشور و بخصوص واحدهای تولیدی داشته باشد.

بذرافشان در ارتباط با آخرین قیمت معاملات سکه و طلا در بازار اظهار داشت: در آخرین معاملات پایانی هفته در روز گذشته (پنجشنبه) هر قطعه سکه تمام طرح جدید ۴۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۳۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت داشت. نیم سکه ۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ربع سکه ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دادوستد شد. سکه های یک گرمی بانک مرکزی هم در آخرین معاملات هفته شش میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت داشت.

وی اضافه کرد: هر مثقال طلای آب شده در آخرین معاملات پایانی هفته، ۱۴ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان دارای بها بود و هر گرم طلای ۱۸ عیار سه میلیون و ۳۱۷ هزار تومان مبنای معاملات طلا قرار گرفت.





منبع:

1403/03/26
10:18:51
0.0 / 5
150
تگهای خبر: اقتصاد , بازار , بانك , بانك مركزی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است